Cuvintele sunt goale în comparaţie cu sentimentele ce te determină să le spui.

sâmbătă, 6 august 2011

Doar cuvinte...

Şi dacă în final nu rămâne nici măcar un salut între amici,de ce mie mi-ar păsa acum de tine?Dacă ţie nici măcar nu-ţi pasă de cearta dintre noi..mie,de ce mi-ar păsa?Ştii de ce?Fiindcă eu am pus suflet în fiecare cuvânt,în fiecare sfat,în fiecare virgulă spusă ţie.
No friendship,no game,no play,no pain!-Premiza marilor succese.Iremediabil şi punct.
Şi totuşi rămân în urmă cuvinte ce dor,ce au rănit şi ce vor dăinui continuu.Dacă distanţa ar apropia oamenii s-ar ajuge la doua planete diferite.Femei vs. barbati.Orice pentru a ajuge la o concluzie favorabile în abele părţi.Iar dacă am merge pe premiza că odată cu trecerea anilor ne maturizăm..am fi nişte eterni ce-şi aşteaptă neuronii.

                                               No game,no play,more pain.

4 comentarii:

  1. "Iar dacă am merge pe premiza că odată cu trecerea anilor ne maturizăm..am fi nişte eterni ce-şi aşteaptă neuronii." - geniala ideea!:))
    Ma plimbam ieri prin Copou si zice un baiat la un moment dat: "Nu lua in seama vorbele despre cei mari, ca ei ar fi perfecti, stii cum e, cu cat te maturizezi te prostesti" :-?
    As prefera sa raman copil!:))

    RăspundețiȘtergere
  2. Mersi:*
    Stiu,uneori mi-e frica sa ma maturizez parca:))

    RăspundețiȘtergere
  3. Sa cresti mare!:*
    Aseara am ajuns acasa. Dar cred ca de marti pot iesi pe afara pentru ca acum am musafiri;))

    RăspundețiȘtergere
  4. E posibil sa pot si eu luni:-?
    Dar nu stiu sigur in ce masura.
    Vorbim:*;;)

    RăspundețiȘtergere